05.11

MYSTERIE GUEST/SHOPPING

ZIJN UW MEDEWERKERS CORRECT EN KLANTVRIENDELIJK?

Waarom uw verkoopafdeling doorlichten?

Als bedrijf zijn de gevolgen van slechte recensies niet te overzien. De dag van vandaag gebeurd alles via sociale media. Een klant die een negatieve ervaring had, zal dit vermelden en het is altijd het negatieve dat de maatschappij onthoudt. 

 

Het is dan ook van groot belang dat u zich hiertegen wapent en een mysterie shopper of guest langstuud om de vriendelijkheid en de service te testen. 

Vanuit de resultaten kunt u afleiden welke stappen er ondernomen moeten worden of de fouten corrigeren waar nodig en dit dan ook vermelden op de nodige kanalen.

Wat kan CompuX voor u betekenen?

LAAT DIT NIET DOEN DOOR EENDER WIE!

CompuX heeft en ruime kennis over allerhande materie's om als mysterie shopper te werk te gaan. Vanuit deze basis kunnen er lastige of technische vragen gesteld worden, waardoor uw medewerkers reëel getest worden en niet oppervlakkig.

 

CompuX zal een strategisch plan en een profiel uitwerken op basis van uw geleverde informatie. Door een aangepaste strategie en de modernste technieken, blijft alles betaalbaar, zonder dat u rekening moet houden met overbodige kosten. 

Zodra CompuX is gestart met zijn onderzoek, krijgt u op regelmatige tijdstippen feedback van deze bevindingen. Informatie-uitwisseling kan zowel mondeling, WhatsApp of schriftelijk in een gedetailleerd verslag.

 

Eindrapport

 

Na beëindiging van het volledige onderzoek van CompuX ontvangt u een gedetailleerd eindrapport met inbegrip van alle overtuigingsstukken en bewijsmateriaal. 

 

Wenst u meer informatie over de werkwijze van CompuX of u wenst ons in te huren voor een privé-detectiveopdracht, dan kan u ons steeds telefonisch of ons via het contactformulier contacteren.

© 2019 -         14.1952.10 - BE 0673.395.180

privacyverklaring

  • LinkedIn Social Icon